ادبیات نامناسب بیلبوردهای شهری | از حرامزاده تا سایز مورد علاقه

وقتی می‌خواهید وارد شهر تنکابن شوید بیلبورد بزرگی را مشاهده می‌کنید که روی آن نوشته شده: «چه سایزی دوست داری؟!». در ابتدا شاید این یک جمله تبلیغاتی ساختارشکن باشد اما ادامه مسیری است که چند وقتی است در بیلبوردهای شهری دیده می‌شود.
ادبیات نامناسب بیلبوردهای شهری | از حرامزاده تا سایز مورد علاقه
کد خبر : ۴۷۹۸۱

خبرگردون | چند روزی است که بیلبوردهای «رژیم حرامزاده صهیونیستی» در شهر تهران واکنش برانگیز شده است. این درست است که اسرائیلی‌ها در غزه جنایت جنگی مرتکب شده اند اما آیا این از نظر اخلاقی به ما اجازه نصب چنین بیلبوردی را می‌دهد؟ آن هم در حالی که این تصویر در معرض دید کودکان و نوجوانانی قرار دارد که شاید معنی عبارت‌ها برای‌شان جای سوال باشد؟

ادبیات نامناسب بیلبوردهای شهری | از حرامزاده تا سایز مورد علاقه

ادبیات نامناسب بیلبوردهای شهری | از حرامزاده تا ساز مورد علاقه

به تازگی یکی از کاربران «خبرگردون» هم برای ما تصویری از بیلبوردی در ورودی شهر تنکابن فرستاده است. بیلبوردی که روی آن نوشته شده «چه سایزی دوست داری؟!». عبارتی که شاید به زعم شرکت تبلیغاتی طراح آن یا کارفرمای سفارش دهنده یکجور خلاقیت همراه با گستاخی در آن نهفته است و حدس می‌زنند منجر به شهرت برندشان می‌شود. اما آیا قرار دادن چنین عبارت‌های که در فرهنگ غیررسمی ایرانی معانی جنسی دارند اخلاقی است؟

به نظر وقتی برای حمله به اسرائیل مجوز نوشتن فحشی رکیک روی بیلبوردهای شهری و در سطحی وسیع را داریم دیگر کار در شهرستان‌ها را باید از دست رفته دید و هر روز شاهد سبز شدن یک عبارت چارواداری روی بیلبوردهای شهری باشیم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حمید کلباسی
ارسالی در
برای اندازه و ابعاد فرش و قالی از کلمه سایز استفاده نمی کنند . تلفیق بیسوادی و بی شعوری از این بهتر نمیشه